niedziela, 13 maja 2012

Roczek “Klasycznej Elegancji”

Drodzy Czytelnicy,

Mija rok od kiedy zaczęłam tworzyć “Klasyczną Elegancję” i - korzystając z okazji - chciałabym Wam serdecznie podziękować za wyrozumiałość nad moim amatorskim podejściem do pisania artykułów, a także za wszystkie nadesłane pomysły i propozycje. To dzięki Wam wciąż chcę pisać i poszerzać swoją wiedzę, szukać inspiracji na każdy kolejny artykuł i przekazywać Wam to wszystko w słowach.



W zeszłym miesiącu wybrałam się na pokaz mody do Jigsaw. Nie mogłam pozwolić, by ominęło mnie takie wydarzenie - to moja ulubiona brytyjska marka. Miałam przyjemność poznać główną kreatorkę akcesoriów Jigsaw. Pomogła mi wybrać wiosenne botki, a także opowiedziała w szczegółach o najnowszej kolekcji wiosna-lato 2012. Kolekcja ta utrzymana jest w delikatnie kobiecych kolorach. Bardzo wygodne, przyjemne w dotyku sweterki na chłodniejsze dni, do tego wysokie spódnice i słomiane trampki. Koniecznie przyjrzyjcie się temu z bliska! Poniżej znajdziecie krótki filmik przedstawiający kolekcję Jigsaw dla Pań i Panów.





Dzięki Wam wszystkim “Klasyczna Elegancja” ma już rok i ponad 7000 wyświetleń!



                                                                                    
                                                                                         Z wyrazami wdzięczności,
                                                                                                           Miśka